Hemen zaude: Ongarai Eskola / Albisteak / Albiste osoa

Albiste osoa

30/03/2017. Denontzat

JOLAS HEURISTIKOA 2 URTEKO GELAN

2 urteko gelan, 2. Hiruhilabetetik aurrera, astean 2 aldiz jolas heuristikoa egiten ari gara.

Jarduera  honen  ardatza ikaskuntza aktiboan datza, era berean, jolas mota honen bitartez umeak bere pentsamendua, hizkuntza, erlazio pertsonalak eta ekintza bera, estrukturatzen ditu.

Jolas mota honetan erabiltzen diren objetuak ez dira berez ludikoak  Bestalde, forma, dimentsio, textura eta kolore aldetik era askotarikoak izan behar dira, ala nola, pintzak, tapak, maskorrak, piñaburuak, giltzak , lazoak, kortxozko tapoiak….

Jarduerak 3 fase ditu:

1.-Espazio eta materialaren prestakuntza:  gela beste jostailu mota desberdinetaz libre egon behar da. Sesio bakoitzean erabili behar diren materialak aukeratu behar dira eta umeak 6-8 lagunetako taldeetan banatzen dira.

2.-Jolasa bera:   bikoteak egin, ilaran ipini, enkajatu, pilotu, barruan sartu, uztu…

3.-Materiala batu,  sailkatzen eta gordetzen dagokion lekuan.

Irudi gehiago ARGAZKIAK atalean